2015. június 19., péntek

25. Fejezet-- Minden a helyén lenne?

  Sziasztok! Nagyon remélem tetszeni fog! És én is bocsi a késői részért, de most volt életem első 1D koncertje és ahhw, idő kellett mire eljussak az írásig:D Jó olvasást! Továbbra is érdekel a véleményetek! :)


(Louis szemszöge)

 - Rachel!! - kopogtattam erősen az ajtóján, de nem válaszolt. Már vagy öt percet várakoztam, mikor kezdett még jobban felmérgelni.
- Tudom, hogy itthon vagy!! Nyisd ki! - de semmi. - Nem hallod?? - erre dühös léptek közeledtek felém.
- Ne zaklass! Kihívom a rendőrséget!! - hangja nagyon erőszakos volt, olyannyira, hogy még én is megijedtem.
- Azt inkább megtehetném én..Tolvaj. - majd inkább csendben maradt. - Kérlek szépen nyisd ki! Utoljára kérlek! - ekkor már dörömböltem az ajtóján. 
Pár pillanat elteltével megtette kérésem, de nem valami jó látvány fogadott. Lakásából áradott a büdös dohányszag, ő pedig egy laza topban, és egy miniszoknyában volt, ez az igazi Rachel, most már tudom.
- Visszakaphatnám a..
- Telefont? - ekkor beigazolódott gondolatom. - Hamarosan!
- Mi?! Most! - és elindultam befele.
- Te kivagy? - kérdezett egy ismeretlen alak odabent.
- Ezt kérdezhetném én is! - meglepődve válaszoltam, és még jobban elkapott az undor.
Nincs kedvem maradni, siettettem Rachel-t.
- Jajj bocsánat, véletlen.. összetörtem.. - nyújtotta felém a készüléket.
- HOGY LEHETSZ ILYEN SZEMÉT? Ellopod és még össze is töröd?
Megfogtam gyors a szanaszét álló telefont, és távoztam a  lakásból.  Nem vitázok, de megérdemelné a feljelentést.
 Dühösen beültem a kocsimba és elindultam.


(Christine szemszöge)

 A buli elég érdekesen sikeredett, de sikerült beszélnem Annie-vel. Meglepett. Harry?! Nem ő volt? Alig áll össze a kép.  Remélem nyugi van otthon, és, hogy már nincs nagy felfordulás.
- Szia! - mosolyogtam Liam-re.
- Hali! Mi járatban? - bár nem mintha megkellet volna kérdeznie.
- Niall itthon van? 
- Igen, de szerintem most alszik! - megvontam a vállam, és felnevettem - gyere be! 
Intettem egyet a nappaliban ülő Zayn-nek, majd eljutottam Niall ajtajáig. Igyekeztem halkan mozogni, nehogy észrevegyen ha netán fent van, de nem. Óvatosan benyitottam, amikor megláttam az ágyán elterülve őt, jól bebugyolálta magát.
- Hallasz? - de semmi válasz nem jött. 
Eléggé mély alvónak látszik, nem tehettem mást.
Megfogtam a telefonom és csináltam róla egy eléggé 'előnyös' képet, majd meglátván a gitárját, felemeltem és gyors egy kitalált dallammal játszani kezdtem rajta, s ráugrottam az ágyára. 
Nyüszögött valamit a ricsajra, és visszapihent.
- Te vagy az? - felnézett hirtelen, amikor végig simítottam a hátán. - akkor folytathatnád a gitározást! Tőled nem veszem el! - majd összenevettünk, és visszaraktam a helyére.
Felült az ágyon,  már kevésbé olyan kómásan.
- Nemrég végeztünk a próbával! 
- Na az tök jó! Én meg gondoltam megleplek! - és szembeültem vele.
Kipihent arcán nagyon jól esett látni a mosolyát. Egy otthoni fehér póló, és egy farmer volt rajta. Közelebb jött és adott egy apró puszit.
- Nem kéne bemenni Harry-hez? - beszélgetett kint Liam és Zayn.
- Szerintem várjuk meg Louis-t. 
- De eléggé nagy gond, hogy már egy napja nem láttuk, ha kell betöröm az ajtót!
- Várjunk még!
- Louis hova ment? - kérdeztem Niall-t.
- Rachel-hez..valószínű elvitte Annie telóját. - számomra ez most meglepő volt. 
- Akkor még erről semmi hír? Felhívom hátha felveszik! - reménykedtem benne.
- Várjunk csak.. - mosolyodott el. - mutasd a hátteredet!
- Upsz! Lebuktam! - elpirosodtam hirtelen.
- Jézusom, hogy alszom! - nevetett magán.
- Édesen! 
- Kis gonosz! 
- Visszakérhetem, hogy felhívjam? - 'tereltem' a témát.
- Persze! - és azonnal vissza is adta.
De hiába próbáltuk, ki volt kapcsolva.


(Annie szemszöge)

 Egyedül vagyok otthon, s épp csengetett valaki.
- Igen? - kérdeztem előre, nem nyitok idegennek ajtót.
- Szerinted? - szórakozott hangjáról egyből felismertem.
- Szia Louis!! Mi járatban? - megörültem jelenlétének.
- Nem utcai téma..
- Gyere beljebb, nincs itthon senki!
- Jobban vagy már? - érdeklődött felőlem.
- Köszönöm szépen, már jobban. - majd helyet foglalva a nappaliban, beszédre kényszerítettem. - mesélj!
- A telódat nálunk hagytad, de gondolom ez feltűnt! Szóval ma nálunk járt Rachel.. és elvitte.
- Hogy mi?? - pattantam fel idegesen.
- És van egy rosszabb.. Így néz ki. - hát mikor elővette a táskájából, én lesokkoltam.
- Jesszusom!! - próbáltam lehiggadni, és leültem. Átgondoltam a dolgokat.
- Nyugi! - guggolt le elém.
- Már lenyugodtam! Te elmentél érte! - majd átkaroltam arra gondolva, hogy egy telefon ezek után már nem jelenthet nagy gondot, csodálatos illatát ismét érezhettem.
Azt hiszem.. jelent valamit.
- Ne akard tudni mi fogadott! 
- Nem akarom! - és a fülébe nevettem.
- Anyudék mikor jönnek? 
- Hajnalba, tesóm pedig talán este. Nincs kedvem egyedül maradni, ezek szerint már elérhetőségem sincs, csak a net.
- Maradok! 
- Ne fáraszd magad! - elindultam a konyha felé.
- Nem fárasztom, tényleg! Szívesen! 
- Akkor kotyvasszunk valami vacsorát! - ötletembe ő is beleegyezett.
Két órával később az ágyon ülve néztük a tévét, épp valami gyilkolós film volt.
Nem bírtam tovább, előjöttek az emlékek.
- Te szipogsz? - nézett rám Louis.
- Nem..- elfordítottam a fejemet, erre szembeült velem.
- Mi a baj?
- Nyugi, még sokszor előfog jönni, ha zavar nem muszáj velem lenned.
- Dehogyis! Én itt vagyok!
- Nagyon jó barát vagy! - de itt elgondolkoztam.
- Mi jutott eszedbe, amiért sírni kezdtél? - kíváncsian nézett szemeimbe.
- Minden ami mostanában történt! - idegeskedtem.
- Nézz ide! - felhajtotta a fejem. - Ne aggódj! Itt vagyunk veled! 
- Tudom! - és szorosan átöleltem. 
Közelről éreztem szívverését, ahogyan ő is az enyémet. A hajam széttérült a vállán, ahogy ráhajtottam a fejemet. Különös érzés futott át rajtam, mintha minden a helyén lenne.
- Köszönöm! - a halvány fények közepette, újra a szemébe néztem, amikor különös pillanat történt. Láttam szemeiben a csillogást, s megcsókolt. 
Egymással szembe ültünk, átkarolva a másikat. Csókunk alatt nem gondolkoztunk, csak megtörtént, kellemesen, mialatt tízszeresére nőtt a szívverésem.
- Mióta van tetkód? - kérdezte, amikor észrevette a csuklómon.
- Ez tavaly óta van meg!
- Van másik is? - érdeklődött.
- Az oldalamon! -felhúztam a pólómat, és megmutattam.
- A zenéről szól?! 
- Igen..
- Nekem is van olyan! - és megmutatta.
- Nagyon szép! És ez mi? - mutattam az egyikre a karján.
- Ez az egyik dalunkból van! Imádom! 
- Derekamnál van egy rövid dalszöveg..
- Még ott is? - nevetett.
- Azért a tieidhez képest nem sok, meg amúgy is kicsik! Tényleg csak ez a három van! 
Megfordultam, és megnézte. Kicsit mocorogtam, ahogy ujjai lágyan súrolták a hátam, miközben felhúzta a pólómat.  
Örültem, hogy itt van! Nem tudom jelentett-e ez a csók valamit, nem beszéltük meg, de én reménykedtem benne.


2 megjegyzés:

  1. Nagyon jóóó:)
    Már várom nagyon a következő részt!;)
    Milyen volt a koncert?!:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy tetszett:')
      És hihetetlen! Nagyon közel állhattam hozzájuk! Örök élmény, tényleg!*-*

      Törlés

Tetszik?